...

8:01 PM

Dzisiaj z rana miła niespodzianka a mianowicie zawitała do mnie paczuszka od Banggood z cudną sukieneczką. Odsłonięte ramiona to to co w niej pokochałam. Taak ten ówczesny trend pochłonął również mnie i moje zasoby finansowe, gdyż najchętniej zdobyłabym wszystkie możliwe sukieneczki i bluzeczki jakie napotykam na swojej drodze. 
Dobra sukienka, sukienką trzeba coś do niej dobrać, a skoro mamy lato to jako dodatki wybrałam słomiany kapelusz oraz małą beżową torebkę na ramię. Niestety zdjęcia nie z żadnej Greckiej plaży tylko z jakieś zielonej łączki przed domem. Ahh marzą mi się jakieś greckie wakacje,ale niestety na razie pozostaje mi tylko o nich marzyć.






dress- banggood | hat- H&M | 

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Śliczna sukienka! *.*
    Świetnie dobrałaś do niej dodatki! :D
    Oj mi też się marzy Grecja, ale zdjęcia na łące też wyszły pięknie! :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Świetnie Ci w hiszpance! ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    ReplyDelete
  3. sukienki, bluzki w stylu Hiszpanki - uwielbiam
    Twoje jest boska kochana :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    ReplyDelete
  4. Śliczna jest ta sukienka! Kolor i fason bardzo letnie.:)

    ReplyDelete
  5. uwielbiam takie sukienki! Kapelusz to strzał w 10 - świetnie uzupełnia całą styliZację :)
    Sandicious

    ReplyDelete
  6. sukienka jest piękna :)

    ReplyDelete
  7. beautiful dress !

    ReplyDelete
  8. Świetna sukienka polowałam na podobna z zary

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam sukienki w tym stylu! :) Ślicznie :)

    ReplyDelete

hope you like it :)