summer time

3:49 PM

 Lato, wakacje czas w końcu wskoczyć w krótkie spodenki, przewiewne sukienki. Naprawdę długo na to czekałam. Ostatnio pokochałam bluzeczki z odkrytymi ramionami, więc nabyłam kilka podobnych modeli. Jakoś ta pogoda natchnęła mnie do życia i zainspirowała do tworzenia wielu ciekawych rzeczy. Przede wszystkim w głowie mam pełno pomysłów na nowe stylizacje, jednak muszę znaleźć jakiego fotografa który pomoże mi je odtworzyć i przelać na sferę rzeczywistości.




  Zdjęcia słabej jakości bo robione kalkulatorem :D 
A na dzisiaj przygotowałam również małą wishlistę wraz ze sklepem Banggood. Na stronie tego internetowego sklepu znajdziecie wiele ciekawych ofert. Produkty są naprawdę w przystępnych cenach ale chyba najlepszą wiadomością jest darmowa wysyłka do Polski. Co tu dużo pisać ja już sama zamówiłam kilka ciuszków z tej strony i nie zawiodłam się. Jakościowo są porównywalne do rzeczy sieciówkowych , a tutaj można upolować perełki których od razu nie zobaczycie u kogoś na ulicy.


szorty- banggood

 kimono- here

ciekawe bransoletki na stopę, nie wiem czy są praktyczne ale bardzo fajnie się prezentują 



You Might Also Like

11 komentarze

  1. Ojjj lato lato! Pieknie rzeczy :) pozdrawiam i zapraszam :)

    ReplyDelete
  2. szorty są świetne !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    ReplyDelete
  3. łańcuszkowe ozdoby na stopy są genialne.

    ReplyDelete
  4. THE FLORAL DRESS IN THE LAST PIC REALLY LOOKS BEAUTIFUL!
    pink curtains

    ReplyDelete
  5. Szorty oraz kimono wyglądają rewelacyjnie!:)
    madameeangela.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. U mnie również w wishliście pojawił się ten kombinezon :)
    Poklikane!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    ReplyDelete
  7. piękna i klasyczna jak zawsze <3

    ReplyDelete

hope you like it :)