Strange or not

2:52 PM

Na samym początku ostrzegam dość nie typowe połączenie , ale właśnie takie marzyło mi się pewnego ponurego ,jesiennego dnia. Dzwony ? Zdecydowanie jestem na tak , świetnie prezentują się z wysokimi butami w kobiecych stylizacjach. Moje jednak troszeczkę się wyróżniają ze względu na ich strukturę , są zrobione z prześwitującej koronki. Trochę szalone rozwiązanie,ale spokojnie mają wszyty materiał a'la spodenki więc nie odsłaniają zbyt wiele hihi . Czemu na początku uwaga nietypowe połączenie , a to ze względu na tuniko/sukienkę której nawet nie podciągnęłam bo miałam ochotę trochę zniekształcić moją sylwetkę ( tak,tak wiem że wyglądam jak krasnalki ) Przecież nie musimy zawsze podkreślać swoich kształtów. W tym elemencie (sukienka z Dealsale ) jednak też jest coś bardziej odważnego - sznurowany , głęboki dekolt , niczym z pokazu Givenchy. Muszę przyznać, że musiałam nabrać trochę odwagi by przekonać się do tej tuniki , lecz teraz już zaopatrzyłam moją szafę w kilka podobnych bluzeczek :)) Dzisiaj jakoś duużo się rozpisałam , ale może chociaż ktoś przeczyta te moje wywody.. Jeżeli niee ..
 To zapraszam do obejrzenia seta w postaci zdjęć 







pants-H&M  | blouse-DealSale | jacket- zara | boots- H&M | hat-

DealSale Website - $100 Coupon:  http://bit.ly/1hSyd1c          
70% off - IOS:  http://apple.co/1jSS8ye   
70% off - Android:   http://bit.ly/1LKAoQu        
Black Blouse Item Number: SV027798

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Bardzo dziękuję :* ah jakie fenomenalne spodnie! Są rewelacyjne!

    ReplyDelete
  2. bardzo orginalnie i odważnie ;D chyba sama miałabym opory przed noszeniem bluzki z takim dekoltem ;D

    ReplyDelete
  3. a ja jestem za tym kapeluszem i ramoneską - wyszło świetnie!

    ReplyDelete
  4. pokazujesz, że czarne stylizacje nie zawsze muszą być nudne ;)

    ReplyDelete
  5. Bardzo oryginalny zestaw, ale wyglądasz w nim pięknie :)

    ReplyDelete
  6. Mnie najbardziej urzekł kapelusz <3

    ReplyDelete
  7. Mega ciekawe te spodnie, jeszcze nie jestem pewna czy mnie zachwyciły czy zniechęciły :P

    ReplyDelete
  8. Jesteś tak piękna, że brak mi słów!

    ReplyDelete
  9. Czy potrzebujesz zabawek dla dziecka? Nasz serwis oferuje auta na akumulatory, pojazdy akumulatorowe dla dzieci czy inne rodzaje samochodów. Wszystko najwyższej jakości. Sprawdź https://werbike.pl/

    ReplyDelete

hope you like it :)