Red and gold

8:15 PM

Święta święta i po świętach. Strasznie szybko zleciał ten tydzień wolnego trzeba znowu przyzwyczaić się do wcześniejszego wstawania. Niestety dalej trzeba chodzić w kurtkach zimowych i ciepłych rzeczach bo śnieg nas nie odpuszcza. Dzisiaj nie miałam ochoty na kombinowanie a taki luźny set chyba jest najlepszą alternatywą gdy spędza się połowę dnia w domu. Czerwony sweter oversize z lekko postrzępionym dołem jest głównym elementem stylizacji. Do tego kilka złotych dodatków o gotowe .

You Might Also Like

27 komentarze

  1. świetny sweter, podoba mi się!:) może obserwujemy? :)

    ReplyDelete
  2. Śliczny ten sweterek ; ) zaglosuje, a co!

    ReplyDelete
  3. super jest ten sweter!
    A co do zdjęć,to widać już to wiosenne,śliczne słoneczko:)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. AWESOME outfit! i love your jumper !
    x

    chocolatelights.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. you look really sweet in this red dress! <3
    would you like to follow each other on bloglovin'?
    A xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ja bym chyba zamarzła :/
    Ale buty mi się podobają :)

    ReplyDelete
  7. Ja bym chyba zamarzła :/
    Ale buty mi się podobają :)

    ReplyDelete
  8. świetne połączenie butów i legginsów! ♥

    ReplyDelete
  9. wspaniałe buty :)

    http://this-is-lucy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. rewelacyjny masz sweter ♥ :)

    ReplyDelete
  11. genialna stylizacja ;)
    najbardziej podoba mi sie Twoj naszyjnik <3
    pozdrawiam i zapraszam do nas ;)
    + dodaje do obserwowanych ;)

    ReplyDelete
  12. ślicznota!@
    piękny sweteer!

    ReplyDelete
  13. hej hej.w przypływie piątkowej nudy postanowiłam założyć sobie maxmodels,co by szykać nowych twrazy na zdjęcia^^ no i dodałam twoje zdjęcie(nie wiem czy mogę?) i chciałam spytać,czy masz tam konto,bo jak tak,to mogę cię oznaczyć czy coś;p
    buziaki

    ReplyDelete
  14. Wygladasz swietnie! :* Wszystko mi sie podoba w twojej stylizacji! Ah i piekne wloosy!:D
    Zapraszam do mnie, obserwujemy?
    FLYINGSNAP.COM

    ReplyDelete
  15. Fajnie ci w tej czerwieni! I jaki cudny naszyjnik!

    ReplyDelete
  16. ja robie olympusem vr 340 bodajze tak sie zwie :D :D :D sliczna jestes taka naturalna a i widze ze wloski ci coraz szybciej rosna!:D

    ReplyDelete
  17. Jak wiele razy wyżej wspomniano : sweter jest genialny ^^

    ReplyDelete
  18. Pięknie wyglądasz, bardzo elegancko na codzień, piękne klasyczne kozaki.

    ReplyDelete

hope you like it :)