Usa&Uk

6:19 PM

Już od tamtego sezonu w sklepach można było zobaczyć niemal wszystko z motywem flagi  Stanów Zjednoczonych jak i Wielkiej Brytanii . Ja już od bardzo dawna kocham wszystko co związane jest z tą tematyką moim marzeniem własnie jest kiedyś tam pojechać(studiować) , ale tutaj przecież teraz nie o moich marzeniach mowa. Stwierdziłam że trochę pokombinuje z tymi dwoma wzorami flag. I nie obchodzi mnie zdanie innych ja bardzo dobrze czułam się w tym połączeniu i nawet ludzie na lookbook'u też to połączenie polubili. Ale przecież moda , wzory, faktury i printy są od tego by je łączy i się nimi bawić. :))










jumper-wholesale-dress.net , shorts-sh+Diy ; sneakers-no name ; necklace- house

You Might Also Like

15 komentarze

  1. bardzo fajna stylizacja, gdzie kupiłas buty?

    ReplyDelete
  2. ale Ci zazdroszczę swetra :(:) powiem Ci że jak będziesz chciała odsprzedać kiedyś to pisz do mnie:D

    ReplyDelete
  3. Oj dużo osób już chcę go ode mnie ale będę o Tobie pamiętać :)

    ReplyDelete
  4. uwielbiam sweter
    !

    ReplyDelete
  5. Ciekawie wyglada to polaczenie

    ReplyDelete
  6. Buty kupiłam w ....:
    realu za 10 zł!!!!

    ReplyDelete
  7. Super sweter :) Bransoletka też ładna ;)

    ReplyDelete
  8. Miałam takie same trampki jednak się porwały. Ale trzymały się długo. :)
    Super sweterek.:)

    ReplyDelete
  9. Cudny sweter *.*

    http://martynaablog.blogspot.com/
    :)
    dodaję do obserwowanych:)

    ReplyDelete

hope you like it :)