brown..

3:48 PM

Hej.; ) Chciałabym wam oznajmić , iż teraz notki nie będą wstawiane regularnie gdyż nie chcę zanudzać was moimi inspiracjami których jest pełno , lecz chciałabym byście widzieli moje codzienne stylizacja.; ) Jeżeli nie będzie wam to odpowiadać to napiszcie po prostu to w komentarzach.;) Dzisiaj zobaczycie stylizację która miała już swoją odsłonę na blogu lecz w wersji zdjęć domowych.; ) A teraz znowu poprosiłam Paulinę :** By zrobiła mi kilka zdjęć na bloga.;)W stylizacji widać nowości a przede wszystkim cudowne ciepłe "papucie"  i pierścionek z uszkami.;) A pod zdjęciami widać jeszcze torebkę którą mama znalazła w szafie ..
Fotograf:










You Might Also Like

14 komentarze

  1. Sweterek i biżuteria <3

    Fajny outfit :)

    ReplyDelete
  2. Ten pierścionek, sówka, sweterek, a z resztą wszystko mi się podoba. Nie było ci zimno na dworze ? :)

    Zapraszam na nową notkę :)

    ReplyDelete
  3. No ja niestety też mam sprawdzian w czwartek a jutro muszę zaliczyć niemiecki ;(

    ReplyDelete
  4. świetnie wyglądasz :)
    super sweterek i biżuteria :)

    ReplyDelete
  5. zestaw świetny ! <3

    I piękna biżuteria :)

    ReplyDelete
  6. ładny outfit,ale czemu nie odpowiadasz na komentarze innych?

    ReplyDelete
  7. rzadko widzę, żebyś była u kogoś kto komentuje ci notki

    ReplyDelete
  8. okey rozumiem:) Dziękuje za odpowiedź

    ReplyDelete
  9. widziałam taki sam pierścionek z uszami w house, tylko o kolorze metalicznym:) ciekawe stylizacje, sowa to mój ulubiony ptak:) zapraszam

    ReplyDelete
  10. Gdzie można dorwać taki pierścionek z uszkami - jest boski:)

    ReplyDelete
  11. Świetny outfit i biżuteria. Dodawaj regularnie notki, są ciekawe. ;)
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  12. Dzięki za komentarz!;)
    Super outfit!!:)
    Ja też mam taką sówkę!
    Zapraszam do mnie!!!!!!!

    ReplyDelete

hope you like it :)