what are you doing?

6:20 PM

..Zimno na dworzu ale to nie powód by zrezygnować z ulubionych sukienek wystarczy że połączymy je z ciepłym sweterkiem oraz grubymi rajstopami i outfit gotowy;) Outfit pochodzi z niedzieli .;) W szkole dzisiaj było w miarę. Lekcje miałam do 13.30 lecz do domu wróciłam około 18 duża różnica.;) Dzisiaj również czeka mnie romantyczny wieczór z ... LEKTURą;( Idę teraz komentować wasze blogi ;)
oxox 





Help me!!
Biorę udział w konkursie i bardzo proszę o klikanie lubię to pod zdjęciem z naszyjnikiem z wąsami na mojej tablicy. Będe bardzo wdzięczna.;)
https://www.facebook.com/kwegrzynowska
Click here "like" under the photo with necklace a mustache

You Might Also Like

6 komentarze

  1. beautiful photos.
    Thanks for your comment.
    x

    www.crystalvisionss.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Buty masz fajne!Lubie takie i mam nawet podobne ;)

    dodajemy?

    ReplyDelete
  3. fajnie wyglądasz i fajne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  4. Oczywiście, że nie powód by rezygnować ;p Ja właśnie teraz bardziej w takich rzeczach chodzę, to że jest zimno nie znaczy, że mamy chodzić tylko w spodniach i mega grubych bluzach. Kobieco musi być :D
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete

hope you like it :)