Pilotka

7:09 PM

Dzisiaj chciałabym wam pokazać pilotki. Te kurtki były już modne w zeszłym sezonie ale w kolekcjach jesień/zima nadal ich nie może zabraknąć. świetnie się prezentują w różnych kompozycjach np. Ze zwiewnymi sukienkami.;) Jak dla mnie takie połączenia są w 100% dozwolone.;) Osobiście nie posiadam żadnej ponieważ jeżeli któraś mi wpadnie w oko to cenę za to ma kosmiczną.; (  Moim zdaniem super są te z kożuszkiem. ;)

 
Kurtka pilotka kożuch. Kurtka lotnika, ramoneska. Kurtka pilotka kożuch 
Kurtka pilotka kożuch. Kurtka lotnika, ramoneska. Kurtka pilotka kożuch 
 
Mój outfit.:





dress , sweater - h&m 

You Might Also Like

13 komentarze

  1. obserwuje :) będę wdzięczna jeśli też będziesz obserwowała mojego bloga :)

    ReplyDelete
  2. mmm aż się cieplutko robi gdy się patrzy na te kurteczki ;d

    ReplyDelete
  3. ale te modelki chude masakra..
    a twój outfit fajny :D
    obserwujemy ?
    http://fashionistka25.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Pilotki z kożuszkiem zdecydowanie wygrywają! Zwłaszcza 3 na zdjęciu z numerkami :)

    ReplyDelete
  5. pilotki bardzo mi się podobają ^^ !
    twój sweterek jest fajny :)

    ReplyDelete
  6. uwielbiam te kurtki na kożuszku!:)

    ReplyDelete
  7. Mi się jakoś te kurtki nie podobają :P

    ReplyDelete
  8. 1. świetny outfit!
    2. b. podobają mi się takie kurtki :)

    ReplyDelete
  9. O rany faktycznie rewelacyjne te kurtki! Może na allegro znalazłoby się tańszą?:)

    Obserwuję:)

    ReplyDelete
  10. Muszę Ci powiedzieć, że jesteś śliczna. <3 Normalnie uwielbiam Twoje oczy. : D
    Zapraszam o mnie! ; )
    http://thisismycommonworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. bardzo podoba mi sie twoj blog ;) + obserwuje i zapraszam o mnie ;)

    ReplyDelete
  12. oh, te pilotki są cudne! : ) i Twój zestaw również jest cudny! :D zapraszam do mnie + dodaję do obserwowanych, pozdrawiam!! :****

    ReplyDelete

hope you like it :)