heart

9:35 PM

Jeśli podoba wam się mój mały wierszyk to bardzo proszę o głosy:)

klik here.;)

Hej.;) Właśnie skończyłam oglądać nowy odcinek Pamiętniki Wampirów .. Muszę wam powiedzieć że się na nim rozpłakałam. Ryczę jak małe dziecko ale mniejsza z tym.;) Dzisiaj w szkole lekcje były takie nudne..Jutro sobota już zaplanowana.. Rano ogarnąć się oraz lekcje a po 15 na tramwaj i na mecz który jest o 17 :) Na szczęście nie mam tak dużo zadane ale jeszcze trzeba się pouczyć wiecie jak to jest.; ) Mój outfit nie jest do końca dopracowany ponieważ miałam do niego ubrać buty a la na motor ale niestety nie znalazłam ich w szafie.;(
Dlatego zastąpiłam je balerinkami i niestety nie otrzymałam chcianego efektu

dress-h&m , sweater-c&a , jacket-h&m


  

You Might Also Like

15 komentarze

  1. fajne zdjęcia .
    zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  2. Z innymi butami było by lepiej, szkoda że ich nie znalaż=złaś ;P

    ReplyDelete
  3. Beautiful combination of outfit!Like it.

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładnie! :D Fajny wzrokowany dół <3

    Obserwuję i zapraszam do siebie: www.bunchofsparkles.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Balerinki pasuja jak najbardziej :)
    Buty z pewnością zaprezentuję w jednym z następnych postów ;)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. super:)
    bluzeczka mi się szczególnie podoba:]
    ale masz zgrabne nogi ach

    ReplyDelete
  7. VANSY kupiłam w Warszawie w Heave Duty w Arkadii były w promocji za 170zł. To jest model Authentic. Ale na szafie znalazłam tanie:
    http://szafa.pl/c6877635-trampki-vans-granatowe.html
    to jest model Vans Era,ale od authentików różni się ,ze są przy kostce grubsze i lepiej trzymają noge(dla osób jeżdżących na desce)

    ReplyDelete
  8. Swietny set, a bluzka z sercem urocza:)Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.saymejustine.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Piękne serce na bluzce. Niby detal a jednak... :) Pozdrawiam i zapraszam http://mullanstyle.blogspot.com/ !

    ReplyDelete
  10. Dziękuję! :) te butki sa swietne!

    ReplyDelete
  11. nie mogłam się doczekać nowego odcina VD i jak obejrzałam to byłam w szoku ! :D teraz trzeba czekać tydzień na kolejny -.-

    ReplyDelete
  12. ciekawy blog:)

    zapraszam do mnie na bloga + nowa notka ! http://thalia-julkanowakthaliaofficalblog.blogspot.com/ - będzie mi miło jeżeli dodasz mojego bloga do obserwowanych i pozostawisz komentarz ! :)

    ReplyDelete
  13. bardzo ladnie wygladasz;)

    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ładne zdjęcia ;]
    Śliczny spódniczka ;D

    fajny blog.
    Zapraszam do mnie ^^

    ReplyDelete

hope you like it :)